usch vad hemskt det är med..

...Kemi

Har ju inte gått super bra för mig att plugga direkt. Det började med att jag satt och halvsov vid skrivbordet och slutate med att jag låg och helsov i sängen xD Nu orkar jag inte plugga mer utan ska nog återvända till min säng tror jag. Är urtrött.

 Har mina funderingar på att stanna hemma imorn, men det är ju den här nedrans redovisningen som hänger över mig och irriterar så jobbigt. Precis som i förrgår när jag hade en blommfluga som hängde över huvudet på mig och surrade när jag försökte plugga, och så fort jag vifta så flög den bort typ 2 meter för att sedan komma tillbaka igen för att irritera mig ännu mer. Ungefär så känns kemiredoisningen. Väldigt fin liknelse där tycker jag ;)

Mamma är inte hemma, så inatt ska jag sno hennes golvfläkt! Mouhaha! :D Puss på den :D och nu ska jag kolla om det finns någon choklad kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0