Lite bilder o sånt xD

hahaha, jag är värsta depp xD Så jag sitter just nu och kollar på lite bilder xD ..det gör en iallafall en aning gladare:D


Sorry Erik, men den här bilden är ju såå snygg xD:

"Treeeevligt!"  xD       (ängsbo var supermysigt :D)

Har tyvär inte tagit bilder från idag :(, här är från skolavslutningen i 9:an :P

<3

Haha, det här skulle ju kunna bli ett "massa härliga minnen-inlägg" (I)

Vemdalen :)

Lets poose it in GOTEBÖRG:







nee nu orkar jag inte kolla mer på bilder xD det får duga för den här gången

Hej då:D

Kommentarer
Postat av: erik

åhhh :) så himla kul vi har haft asså! allt är så himla underbart! :D haha men va fan, förstabilden den har jag aldrig sett! :O och poosebilden varju inte vacker direkt den heller...

2009-06-12 @ 17:36:49
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

hahaha, första bilden är så kul xD jag skrattar typ när jag ser den xD jag hör i huvudet hur du säger :"treeevligt" samtidigt som kortet tas xD vet inte om det var så men jag ser det ändå framför mig xD ...och poosebilden var ju underbart snygg på oss ^^^^ ..not! xD

2009-06-12 @ 19:09:02
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0