Tisdag va

Sista dagen på jobbet för den här gången. Om en vecka ska jag jobba igen och lite längre den gången ifall vädret är snällt :) Hoppas även på att det kan vara lite shysst väder nu i en vecka så jag hinner få lite färg. Det är ju lite deprimerande att stå där i kiosken och varenda en som kommer är helt chokladbrun medans jag står där inne och ser ut som ett spöke xD

Jobbet går bättre och bättre för varje dag. Första två dagarna var jobbigast då jag inte riktigt visst vart jag skulle ta vägen när jag inte hade något att göra. Det kändes bara som att man var i vägen då. Men nu har man ju som sagt lärt sig lite :) För det mesta står jag och ler vid glassboxen, men nu de senaste dagarna har jag även stått och stekt hamburgare endel. Jävla varmt är det kan jag lova. Dricks har jag fått med ;) De ni! :D ..fast jag la ner det i kassan. Orka att gå omkring med massa småmynt hela dan. Lixom vad ska jag med dem till?

Nu är jag hemma hos mamma. Maria skjutsade hem mig hit efter att jag jobbat. Är ensam hemma tills imorgon då Felicia kommer. Vi ska bada, så det är bäst att vädret blir fint imorn. Felicia ska sova här också, jag törs inte sova ensam i tre nätter xD För jag är fegis :D Vi ska laga god mat och ha mysigt imorn :D

Ikväll ska jag se på Allsång. Mia & Klara är med :D xD hahahah.

Hejdå på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0