ännu en tisdag

Hemma från skolan nu, och klockan är sådär mysigt mycket. Eller snarare panikartat mycket. Jag har precis suttit och klinkat fram några fina maj7 ackord och smått och gott på gitarren. Måste kunna det till musikprovet imorn. Kan ju vara bra att kunna glänsa lite med något som man är rätt så säker på ändå kanske. Jag menar Barocken och sånt känns inte riktigt som min grej. Dessutom är det mycket roligare att spela gitarr än att faktist plugga på riktigt xD
På tal om gitarr så måste jag köpa en gitarr snart. Fick ju det i födelsedagspresent men det har självklart inte blivit av att jag gått och köpt någon. Nu ska jag försöka att koncentrera mig på lite viktiga grejer.
Mot musikpluggandet!
 ...fast först måste jag nog hämta lite glass (A)

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0