dan' före dan' före musikprovet :S

Shit asså. Jag kan inte hälften av allt till musikprovet känns det som. Istället för att försöka få in allt i mitt huvud har jag ängnat min pluggningstid åt att skriva om mina anteckningar så att allt är på samma ställe och med mycke snyggare handstil (SÅ ONÖDIGT). Vet inte om jag lärt mig något alls på det. Just för tillfället känns det som att det var en ganska så dålig idé faktist. Plus att jag inte på långa vägar kan höra skillnad på alla tusen olika instrument. Jag menar, Oboe och klarinett!? Det är ju fasen samma sak. Låter lika dant gör de iallafall.
Det här var dagens inlägg. Jag vet ju att ni så är så intresserade av mina pluggningsproblem så jag var lite snäll och skrev om dom åt er.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0