Det är kväll nu.

Josefine är för tillfället superdupermegatrött, och ska snart krypa ner i sin säng :)
Pizzan var jättegod och dagen har varit bra. Vi är hundvakt tills imorn, så jag och Maria gick en lång (snabb) promenad i värmen förut. Det var faktist skönt. Sen blev det myskväll framför tv:n hela kvällen. Jag ville se på humorgalan och resen av familjen ville se så ska det låta. Så jag fick se halva humor galan ungefär (Y) . Sen kollade jag på en sumpig film, blev sjukt trött och gick ner hit till datorn. Imorgon ska jag hem till mamma igen. Ska träffa lite folk och grilla tror jag :)
Nu ska jag sova. Kanske skriver något mer intressant imorgon. Godnatt.

Puss.

Kommentarer
Postat av: erik

åhh, jag vill med komma och grilla med er! :( men jag är ute med husvagnen, åh jag är suuurast! Jag tänkte åka hem med bussen för ett tag sän men det skulle kosta 200spän! :o ush, men ni får ha det så mys! Vet du vilka fler som ska komma?

2009-05-02 @ 14:09:04
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

hahaha xD du är så söt erik xD synd att du inte kommer :( Jag tror att det iaf blir calle, lukas, matilda och jag :) men är inte säker :P duvet jag har inte koll på mycke kan jag ju inte säga :P

2009-05-02 @ 14:15:15
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0