Det är tisdag, and I don't like it.

Erik citarade mig ganska bra idag tycker jag : "Det är så synd om mig!" . Mycket riktigt så är det sjukt synd om mig xD Kan tyvär inte berätta anledningen .. inte än iallafall xD hahahaha.
Dagen förövrigt kommer bli sjukt tråkig. Eller dagen är ju i och för sig snart slut men. Jag ska snart gå ner och laga lite mat, sen måste jag städa på mitt rum och plugga spanska och kanske lite matte. Okej, sjukt intressant. Jag vet! Men sorry så har jag inget annat att skriva om idag. Imorn därimot kommer vi få reda på vad vi ska spela på avslutningen :S (tror jag iallafall?) . Jag kommer säkert få spela piano, skulle va så typiskt. Jag vill sjunga. Valde det som första val ..och sen som andra val tog jag piano. Vill inte göra något annat än sjunga så därför tog jag typ bara något. Och nu visar det sig att ingen annat har typ valt piano förän typ som tredje val ..så jag ligger dåligt till xD Så typiskt mig!
Hejdå nu, jag har inte tid att sitta här och flumma mer.

Puss.


det här är jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0