Dummadummadumma Josefine

Såg på One Tree Hill förut. Det var jättesorgligt. Jag börja tjuta t.o.m. xD haha. Börjar jag gråta då är det riktigt sorgligt kan jag lova, för jag gråter aldrig till film. Men det kändes som man kände igen sig så bra .. usch. Enda sen dess har jag gått runt och tänkt på en massa grejer. Dummadumma mig. Jag är verkligen dum. Jag borde bara sluta tänka på det här mer nu. Jag borde glömma allting. Jag borde ... ja, det är mycke saker jag borde.  men jag kan inte..
Vissa stunder är allt okej, och vissa stunder (allt för många stunder) är allt förjävligt rent ut sagt. Jag fattar inte. Jag skulle kunna säga det ett hundratal gånger. För  jag fattar verkligen inte.
Och inte har jag fått någon vidare chans att förstå knappt heller. Usch nu ska jag sluta klaga.

Imorgon är det måndag. Jag ska fika med Erik och kanske Jojjo efter skolan :) Ska bli himlans trevligt :)<3 Puss på det :D

Nu ska jag ..göra nått annat än att skriva här. Men vet inte vad än :P haha.

Puss.


Kommentarer
Postat av: erik

Du är bäst josse, mys ska det bli! :D

2009-05-03 @ 22:11:52
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0