En fredag.

Godmorgon på er. Jag ska snart gå och äta frukost, men är tvungen att kolla buss till pappa så då passar jag på att skriva lite här samtidigt. I eftermiddag ska jag som sagt till pappa. Vi skulle baka hemmagjorde pizza ikväll tror jag. Pappa hade tydligen varit inne på någon pizzeria och frågat om nått recept eller hur det var xD Jag är btw sjukt sugen på att shoppa. Häromdagen kom jag fram till att det var hur länge sen som helst jag shoppade nått. Det finns massa saker jag vill köpa. Jag hittade ett par solglasögon igår som jag vill ha, och sen MÅSTE jag köpa en bikini. Vi ska ha bad i skolan om nåra veckor och jag äger ingen bikini. Inte bra, inte bra. Nästa vecka måste jag ta en dag på stan med andra ord. Vill ha nya kläder också. Haha, jag vill ha en himla massa saker har jag kommit på. Nu vill jag ha frulle.
Ha en trevlig dag! För det tänker jag ha :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0