Faktiskt en underbar Måndag :O

Det är sant. Idag har det varit den bästa Måndagen på länge måste jag säga. Åkte till skolan kl 10. Hade två lektioner. Gick sedan till gitarrlektionen (som gick hyfsat bra :O, ligger på ett VG på instrument och sång inför hösten, och jag som inte direkt är någon hejare på att öva, så det känns bra :D). Nu har jag precis gått en skön promenad hem från bussen. Det ända som gjorde det jobbigt var min 10kg tunga väska. Förövrigt var det bara härligt. Solen sken och det fläktade sådär lagom skönt. När jag kom upp till kanalen blev jag omkörd av tre moppar xD och till och med dom luktade gått. Ungefär som en motorbåt :D Så nu har jag fått värsta sommarkänslorna. Ännu mysigare var det ju att det luktade nyklippt gräs lite här och var också och massa (eller iallafall några) folk badade (det ska jag förövrigt tvinga med mig någon att göra snart, bada! :D). Kanske var det musiken som bidrog endel till hela "feel-good-känslan" också:




haha, fanns tyvärr ingen annan video, så stå ut xD. Låten är iallafall väldigt "feel-good" :D

Nu ska jag ut och plugga i solen :D och bränna mig ännu mer xD

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0