FIKA<3

Fikade med bästa Emma på staden idag :) Sen tog vi en runda i alla roliga affärer och när det stängde så åkte vi hem till mig och bakade muffins :)
Jag köpte skor till min klänning (som Victoria köpte till mig igår :), den fanns i rätt storlek :D).
I förmiddags lyckades jag skriva ungefär halva min samhällsuppsats också. Bra Josefine, brrra! Men jag har fortfarande en stor del av allt pluggande kvar. Fast man måste ju roa sig lite också ;D Så de så!
Ikväll ska jag se på tv. Måste ju vara nått bra, typ någon film eller nått. Eller vänta föresten, det är ju Robinson xD Tror det börjar nu :o Det måste jag kolla på xD, har ju råkat börja följa det (lite halvt sådär).
Hejdå :D


red. 2 minuter senare: ...har precis kollat tv-tablån ( www.tv.nu) och det är en film efter Robinson också :D Stranger than fiction. Min kväll är räddad! shoohoo! xD


Okej, det finns mycket jag klarar av men inte det här alltså. Jag är arg, och det gör ont. Kan du inte fatta det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0