Fredag

Vaknade halv 10 idag. Skönt att få vakna av att man sovit klart för en gång skull.

Filmen igårkväll var sjukt bra verkligen (fast jag har ju i och för sig sett den förut men). Fast samtidigt var det lite jobbigt att se filmen för det fick mig att känna att jag för tillfället saknade endel saker..:/

Idag har jag ätit frukost och sett på tv. Nu sitter jag här i pjamas och myser. Orkar inte ta tag i allt jag ska göra idag.
Först måste jag plugga
Sen borde jag för en gång skulle öva på min gitarrläxa xD
Plus att jag har lite mer småsaker jag ska göra
och vid typ 4 kommer mamma och hämtar mig, och då bär det av till mormor. Hon skulle njuda oss på våfflor tror jag.

Hej så länge, skriver mer ikväll tror jag ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0