godnatt

Usch, nu är jag trött. Plus att jag fortfarande vill ha spotify. Hittade nån sida där det stod att man kunde göra på nått annat sätt än att få en invite. Typ att man registrerar på nån annan adress och annat land och vad det nu var. Så jag var sjukt nära på att göra så, fast sen vågade jag inte för jag fattade inte riktigt. Vågade inte fylla i min mejladress xD haha

Filmen jag såg vet jag inte riktigt vad jag tyckte om. Jag har sett den förut men jag kom inte ihåg det föräns den började, och sen kom man ihåg allting varefter det hände. Så den kändes lite jobbig. Plus att den var ganska seg. Men man ville ändå se klart till slutet så jag andtar det räknas som en bra film då.

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Morgondagen väntar på mig, och den är fylld med plugg :( Blä, jag orkar inte.

Godnatt



Jag ångrar att jag lät mig själv tycka om dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0