humörsvängning?

Nu är jag på en aning bättre humör så då tänkte jag att jag kan väl skriva lite igen då :) Jag har precis varit i affären och handlat mat och godis tills ikväll :) Jag ska bädda ner mig i soffan med täcke och kudde och bara mysa har jag tänkt (A)
Jusst nu sitter jag i min skönaste tröja och mina skönaste mjukisbyxor. Det smattrar jättemysigt på förrådstaket utanför fönstret. Jag blev överfallen av världens ösregn på vägen hem från affären, så var tvungen att byta kläder :P Eller tröjan bytte jag inte för den blev inte blöt :)
Nu sitter jag och letar efter en bikini. Kan ju inte säga att det går sådär väldans bra. Alla som jag vill ha är ju slut redan typ. Så himla typiskt. Ofta dom ska beställa in bikini två månader innan sommaren börjar, så att dom är slut tills jag börjar tänka att jomen det är nog dags att köpa en bikini nu. Men jag hittar nog någon hoppas jag.

Jag ska kanske försöka ändra min urtrista bloggdesign lite ikväll ifall jag orkar också ;D

Men nu ska jag fortsätta min bikinijakt (Y)

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0