jag förstår inte mig själv

Jag vet att jag sa att jag skulle vara på lite bättre humör idag men tyvär blev det inte så.
Usch, jag vet inte vad som hände. Men nu helt plötsligt känns allt förjävligt igen. Det gör ont inombords och jag vill inte tänka på det här nå' mer. Det är ju ändå lönlöst alltihop och det kommer aldrig bli så som jag vill igen. Fast jag vet inte riktigt vad jag vill längre. Det beror på vilka tankar jag har för tillfället. Dom här tankarna som är i mitt huvud nu gör iallafall sjukt ont. Jag förstår inte mig själv

Okej jag tror jag ljög lite när jag sa att jag inte vet vad jag vill. Det var nog bara för att försöka lura mig själv lite. För igentligen, innerst inne, vet jag ju precis vad jag vill. Men vad jag vill spelar ingen roll ...

Förlåt för detta osammanhängande, totalt svammliga inlägg. Men jag kände bara att jag var tvungen att skjuta ifrån mig det lite. Det hjälper faktist en aning att skriva då.

Nu en liten sammanfattning av dagen ;)
På förmiddagen var det fågelskådning med den "fantastiska klassen", eller hur det nu var guiden så fint uttryckte det ;). Sen till skolan för att göra matteprov (som gick åt helvete rent ut sagt xD).

Matilda mådde inte bra, så det blev inget av med våran överraskningsfest som vi skulle ha för henne ikväll :( Så nu har jag inget att göra ikväll, och ensam hemma ska jag vara också. Får väl se på tv och tycka synd om mig själv med glass och chokladsås eller nått (A)

Nu orkar jag inte skriva mer, är på för dåligt humör.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0