Jag tror du har stulit mina tårar

Värd dag :D Musikprovet gick förvånandsvärt bra. Efter skolan blev det en himla mysig fika stund med Matilda, Erik, Jojjo och Hanna :)<3 Och Matilda och jag tog en panikrunda på stan, innan alla kom, för att fortsätta vårat sökande efter varsinn skolavslutningsklänning (som vi idag kom på att vi är lite sent ute med att köpa xD). Men det var utan någon vidare framgång ..snarare motgång xD Den klänningen som jag vill ha, och som jag har tittat på i typ en månad minst, finns inte i min storlek längre :( Så himla typiskt xD När jag verkligen bestämt mig för att köpa något så tar storleken slut. Men Victoria ska till "en annan stad" någon gång nu i helgen, så jag har tvingat henne att köpa den ifall den finns där (A)

Iallafall, tillbaka till ämnet här nu va. Efter fikan gick jag till resecentrum och träffade Felicia :) <3 Vi åkte hem hit till mig och bakade scones. Felicia skulle ju absolut visa hur man gjorde världens godaste te också (jag som hatar te btw) och det blev ju ...mindre lyckat om man säger så. Halva koppen socker & halva koppen te xD Sen gjorde vi kvällsmat också. Gott med biff som har persikosmak är det ju alltid (Y) xD (Felicia lyckades spilla ut sitt glas med persikosaft min biff xD).

Nu sitter jag här och väntar på att Grey's anatomy ska börja. Ska nog tvinga Erik till lite msn spel snart xD mouhaha! :D

Imorn måste jag upp tidigt. Rep kl 11 inne i stan! Yeeey, jag hoppar av lycka!

Nu får det räcka för idag. Puss.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha mysigast var det <33

2009-05-20 @ 22:41:34
Postat av: erik

Hahaha mysigast var det <33

2009-05-25 @ 20:24:27
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

jomen har man svårt att komma på en egen kommentar, varför inte ta en som redan finns lixom? xD hahaha , Erik xD

2009-05-26 @ 20:26:03
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0