Lördag

Lördag. Och jag sov till kl 11 :O
 Ikväll ska vi ha kul :D Ska träffa Erik och ..några fler xD Vet inte riktigt vilka det blir :P Plus att jag ska överlämna en fin liten present till dig Erik .. mohaha! Jag tror du vet vad jag menar ;)
Dagen ska jag spendera tillsammans med mina musikanteckningar (som btw är helt oförståeliga:S). Jag kommer vara tvungen att sitta vid internet och leta massa fakta :/
Imorn ska jag kanske till ikano med Victoria ;) Har tvingat med henne för att vara smakråd när jag ska köpa bikini (ett himla tjat om denna bikini, jag vet xD). Så imorn ska jag äntligen shoppa :D Det var hundra år sedan! :o
Nu ska jag gå och duscha, sen ska jag tydligen hjälpa Victoria att locka håret.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0