Mumsig glass och trevlig dag.

Onsdag. Trevlig dag måste jag säga :D Förutom spanskaprovet som jag inte vet varken hit eller dit med hur det gick (oj, vilken konstig mening det där blev xD)
Musiken var kul iallafall :) Känns som det börjar gå rätt bra för oss nu. Efter musiken blev det mattestöd till kl 4. På matten skedde världens underverk - Jag fattade faktorisera!
Sen gick jag och Matilda en sväng på stan. Hon köpte en jättefin skolavslutningsklänning (måste erkänna att jag är en aning avundsjuk) Och det var en fin liten orkester som spelade utanför gyllencafét också. Och vilken låt av alla låtar som finns tror ni inte att dom börjar spela då? Jo, självklart "we go together". Jag och Matilda bröt ut i världens asgarv när dom började spela den, och just när vi gick förbi också xD Jag menar hur stor är sannorlikheten?
(titta ingrid, en bild!)

När vi bestämt oss för att: jomen nu har vi nog gått klart på stan, så kände vi att vi var lite hungriga. Det blev en sväng in till hemköp och vi hamnade framför frysen med ben & jerry's glass och stod där och dreglade ett tag. Sen kom vi ju på att om vi köper en och delar på så blir det ju faktist inte så dyrt.
Så det gjorde vi :D och sjujösses vad gott det var :D

Dagen har iallafall vart kul :D
Morgondagens schema är underbart:

11-12: film på svenskan.

håltimma:D

15-16 spanska (sjukt onödig, funderar på att skippa den. Men har för bra samvete för att göra det tror jag xD)

Nu ska jag snart se på grey's anatomy :D Hej på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0