Nu har jag brutit ihop.

Shit. Så här sur har jag inte varit på länge! Matten gick åt helvete rent ut sagt så den gav jag upp med. Istället tänkte jag dammsuga (eller är tvungen att dammsuga, för det kommer folk hit imorn!) men då funkar ju självklart inte dammsugaren! :@ Så himla typiskt! Jag är så sur på allt att jag ser mig själv, i mitt eget huvud, riva sönder matteboken och kansta ut den genom fönstret. Synd att (eller kanske tur att) inte dammsugaren funkar. Då hade matteboken kunnat ta den vägen! Usch sånna hemska tankar jag har :)
Imorgon får jag iallafall sovmorgon (A) Kan behövas. Sen vid kl 8 ska vi cykla iväg (oj sikken lång sovmorgon asså, en hel halvtimma :O). Jag ska ta med mig gummistövlar ;) Och min giganstiska kikare xD Ser faktist fram imot imorgon ( :O) Fast på ett sätt inte. Jag skulle göra vad som helst (nästan) för att slippa matteprovet!!! Okej, nog tjatar om detta förbannade matteprov xD
Nu tar vi och skriver om nått roligare ... hmm... eeh..
..eller vad sägs om att jag typ sluta skriva här. Jag är för sur för att tänka på något roligt xD Hejdå tills imorn kväll. Då lovar jag att vara en aning gladare :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0