Onsdag, precis som för en vecka sen.

Hej :)
Dagen har varit hyfsat bra. Jag ska få sjunga på avslutingen :) , alltså slapp jag spela piano!
Det var igentligen meningen att jag skulle stannat på ikano idag. Jag måste nämligen köpa en bikini. Har ingen (min fina från förra året har gått sönder :( ) och vi ska ha bad nästa torsdag, så jag har lite smått panik sådär! Plus att den bikinin som jag vill ha inte finns längre :(  Jag vet, det är så synd om mig. Nu måste jag ju lixom leta efter en helt ny bikini! Stora problem jag har känner jag. Men det är faktist såhär, att om man fokuserar på alla små jobbiga problem så glömmer man bort dom större problemen eller tankarna. Om iallafall för en liten stund. Så jag tänker fortsätta ha obetydliga problem som ni får stå ut med att läsa om ;) så det så!
På fredag ska vi cykla och titta på fåglar med klassen (känns som att jag håller på att bli värsta fågelnörden här nästan xD, usch!). Jag, Matilda och Lukas ska cykla direkt hemifrån, vilket betyder att jag kommer få sovmorgon! :D HURRA! :D Första sovmorgonen på hela gymnasiet tror jag :o

Jag vill att det ska bli helg nu :) För i helgen händer roliga saker :D ..som jag skriver om .. i helgen ;) Så läs i helgen så får ni veta vad för kul grejer som händer ;) mwaha! :D

Nu ska jag lyssna på We go together xD och sen ska jag plugga och baka :D

Puss.


Föresten, om någon är bra på bloggdesign så kan den gärna få hjälpa mig :) För jag vet inte hur man gör knappt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0