onsdag

Helt okej dag idag. Matteprovet gick jättebra och musiken var kul :D Och jag var hemma redan kl 3 :)
Ikväll ska Victoria ha konfirmationsredovisning så jag kanske kommer missa grey's anatomy :o . Vilket I-landsproblem, tyckte Matilda när jag berättade det för henne xD
Badhuset imorn :D Fast i och för sig tror jag inte det kommer bli så värst kul. Vi ska bara simma och trampa vatten. Men jag blev iallafall överlycklig när hon inte nämde något om livräddning. Det är ju inte direkt min starka sida om man säger så.

Vädret var jättefint för bara en timme sen. Då satt jag på bussen och funderade seriöst på att pallra mig ut och springa när jag kom hem. Jag kände mig så hurtig att jag t.o.m. gick av en hållplats för tidigt. Kunde ju lika gärna ta en extra promenad i det fina vädret tänkte jag. Och självklart, själklart så börjat det ju regna när jag gått en sådär 50 m. Så himla typiskt xD

Nu ska jag plugga lite innan vi ska åka :) Hejdå.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du som har livräddare i släkten och allt ;)

2009-05-18 @ 18:55:55
URL: http://sailorchicklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0