pluggflykt

Shit. Det är läskigt hur fort minnet försvinner ibland. Jag loggade in på facebook för att det var nått jag var tvungen att kolla. Sen glömde jag bort det när jag väl loggat in. Asså sånt händer fasen hela tiden xD Det är skrämmande.
Det går inget bra för mig med mitt musikpluggande heller. Jag orkar inte. Plus att eftersom att datorn är på samtidigt blir det att man helt plötsligt sitter och gör något annat, istället för att googla på barock musik och sånt tråkigt xD
Det är verkligen världens konstigaste väder idag. Förut var det typ "regnstorm" och nu skiner solen och det blåser typ ingenting. Jag borde städa mitt rum .. det ser för hemskt ut måste jag säga. Vågar knappt vända mig om.
Jag vet ifasen varför jag skrev det här totalt ointressanta inlägget xD Men vad gör man inte för att slippa plugga?

Inatt drömde jag att allting blev bra igen...sen när jag vaknade blev jag besviken
. Varför kan man inte få bestämma själv vad man ska drömma om? Det vore ju så mycke bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0