Shadow walks faster than you

Dum som jag är så sitter jag ju här och sjunger med min dåliga hals xD Jag tänker ju inte så värst långsiktikt kan jag ju inte säga. Men det har jag ju aldrig gjort så :P

Idag har jag Jack johnson feber xD (och vanlig feber me för den delen)  Hope är lugnt min nya favorit låt. Fast man måste lyssna på den några gånger för att den ska bli sådär grymt bra :) Nu kan jag inte sluta lyssna på den xD

Här är den ifall någon är intresserad av att lyssna:





Ikväll ska jag se på talang, och sen ska jag väl se någon film eller nått. Tycker faktist att jag har världens bästa anledning att bara dega :D Är man sjuk så är man. Det ända braiga med att vara sjuk är ju att det är godtagbart att man gör ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0