Soligt och fint :D

Hej hej. Sitter här och funderar över livet och är lite smått hungrig sådär. Kom precis hem från en söndagspromenad runt kanalen, med kameran som sällskap. Blev dock inte så mycket bra bilder, det är ju så pinsamt att stanna och fota när det är så mycket folk (för är det någon stans det är mycket folk som är ute och går så är det just runt kanalen).
Hela eftermiddagen har jag tillbringat ute i solen med min bok och ipod<3. Tyckte jag förtjänade det efter att ha ängat hela förmiddagen åt att läsa hela "Lola Lago" (en novell vi fått på spanskan) och svarat på alla frågor som var till.

Snart ska jag nog ta en macka..

Imorgon är det Måndag igen. Ser verkligen inte fram emot det. Är sjukt avundsjuk på Victoria som har ledigt imorgon också. Jag har ingen som helst lust med att gå till skolan igen. Plus att jag har gitarrlektion, and guess what!? Jag har inte övat.

Lite yoghurt vore inte fel det heller..

Jag kommer inte kunna somna ikväll. Har vänt på rutinerna totalt. Inte bra, inte bra. Kommer behöva spendera halva natten med min bok för att överhuvudtaget bli en aning trött.

Nu ska jag duscha. Sen måste jag nog ta lite kvällsmacka.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0