Tisdag idag ..som alla kanske redan visste xD

Jag har räknat sammanlagt 4 timmar matte idag, och jag kan ju säga att det gjort mig något sånär skadad. Är helt flummig nu xD Vet inte vad som hänt med mig.
Dagen har vart rätt kul faktist, och rätt slapp. Film i två timmar på svenskan. På Kemin fick vi känna på en typ "värmepåse", eller vad det heter.  Sen slapp vi so:n :D
På torsdag har vi föresten typ inga lektioner. Förutom att jag vill se klart svenskafilmen(kl 11) så har vi bara spanska (klockan 3 på eftermiddagen xD).

Hoppas på att det blir nått imorn kväll :D Vore så himla kul! :D

Nu är det snart desperate housewives, och jag orkar inte skriva mer.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0