torsdag

Hej, jag är sjukt trött. Vi var i simhallen idag. Det var väl inte sådär värst kul, förutom i bastun där vi (okej, mest lukas, jonte och agust ...tror jag det var? ..det var så mycket ånga så man såg ju knappt nått xD) plågade en liten kille med vår fina sång. Han såg jättenervös ut, stackarn xD Det slutade med att han gick ut därifrån igen, efter bara typ en minut xD
Idag på hela eftermiddagen har jag pluggat. Jag känner mig jätteduktig faktist:) Har skrivit om endel av mina anteckningar på musiken. Idrotten har jag knappt pluggat något alls på .. bara läst allt typ tre gånger eller nått. Hoppas inte provet är alltför svårt. Men det tror jag inte.

Imorgon är det fredag! Underbara Fredag :D Vi ska sluta tidigare i skolan, och jag ska hem och baka bullar med Victoria och mamma tror jag ;)

Nu ska jag lyssna på We go together. Måste ju lära mig alla :"shoo-be doo-wop she-bop"-grejer xD usch, usch, det kommer ta tid kan jag lova.

Puss

Kommentarer
Postat av: erik

hhaha xD we go together, så himal mycket minnen det är i den låten från mellanstadiet xD fy fan av länge sän det var nu...

2009-05-14 @ 19:57:29
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0