Trött

Nu är Josefine trött och ska snart krypa ner i sängen.

Igentligen borde jag bädda om sängen. Det blir ju så sjukt mysigt att sova i den då :) Och så luktar det så gott. Jaa, jag tror jag ska göra det faktist.
Det är förövrigt väldans mörkt här inne. Min taklampa håller på att "slockna". Fyra av fem lampor har slutat fungera xD Borde byta dom faktist, men istället här jag bärt in en annan lampa hit in i stället, konstig som jag är.
Okej, nog pratat om min lampa xD Nu ska jag bädda rent i min säng. Sen ska jag läsa i min asbraiga bok : Tusen strålande solar :)
Och imorn blir det upp tidigt som jag sa förut. Hoppas det blir en bra dag imorn. Dom är alldelles för få nu för tiden.

Puss och Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0