Typiskt

Typiskt, typiskt, typiskt. Har inte vart sjuk sen skolan började i höstas och så kom det igår av alla dagar. Kunde man inte fått vara frisk sista veckorna iallafall? Nej, nej. Inte då. Lovar att jag kommer tappa rösten snart säkert, vore ju ännu mer typiskt.
Var i skolan och gjorde matteprovet (helvetesjävlaskit-matteprovet..)
Nu har jag precis kommit hem.
Borde plocka undan lite kläder på mitt rum, ser inte golvet längre märkte jag nyss.
Snart ska jag iallafall ner och lägga mig i soffan, med täcke och kudde, läsa veckorevyn (som kom i förrgår, men som jag såklart inte hunnit läsa än) och så ska jag toklyssna på jack johnson <3

Ja, det här var väl inte mitt mest positiva inlägg kanske men idag är jag sur (fast ändå inte, på nått konstigt sätt xD, kan inte förklara det riktigt xD). Skriver kanske nått roligare sen, när jag "sovit" i soffan halva eftermiddagen :)
Hej på er! :)

Kommentarer
Postat av: erik

neeej Josse! Du får inte bli sjuk nuuu! :( Vi ska ju servera immorn! :O:O BLI FRISK DIREKT!

2009-05-29 @ 15:41:56
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0