Do you remember when we first met? I sure do.

Igår fick jag för mig att jag vill klippa mig, och nu kan jag inte sluta tänka på det. Men det är ju som alltid med mig och mitt hår. Jag får för mig något, är inte det minsta orolig för att det kommer bli fult (okej, kanske ljög lite nu men :P) och sen efteråt så ångrar jag mig. Om inte annat så dröjer det kanske en sådär två veckor så har jag definitivt ångrat mig. För det finns nästan inget som jag inte gjort med mitt hår förutom att kanske klippa superkort (vilket aldrig skulle falla mig in heller). Det har vart ljust, mörkt, typ brunrött (?), lockigt, rakt, slingat, kort, ganska långt, lugg, inte lugg ...

Och nu vill jag ha min egen hårfärg så då har jag kommit på att om jag klipper det typ till axlarna så kommer jag få det :D ..fast jag vet inte om jag kanske ska göra det efter skolavslutningen. Dels för att jag inte vill gå omkring i skolan med fult hår (om det blir fult) och dels för att jag inte har någon tid att besöka frisören nu innan sommarlovet heller. Fast samtidigt vill jag göra det nu, idag!

Haha, nu har jag skrivit ett helt inlägg om mitt hår xD Jag är ju inte bara lite rubbad :P Nu ska jag läsa igenom min uppsats om "barns rättigheter" sen blir det biologiplugg. Har föresten ingen aning om var mina anteckningar från andstuderingen är och inte heller vet jag vart mallen om hur man skriver en rapport är så det känns ju inte sådär jättebra. Min rapport kommer bli helt misslyckad. Får börja med den på onsdag tror jag. Mamma erbjöd sig så snällt att hon kunde hjälpa mig med den på onsdag (dum som hon verkar vara xD, själv skulle jag ju aldrig frivilligt erbjuda mig att hjälpa någon att skriva en rapport om änders beteende xD)

Hej på er. Kan kanske skriva något mer intressant ikväll ;)
Kram


 
Do you remember when we first met?
I sure do, it was some time in early September
   ♪♫

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0