It's as simple as something that nobody knows

Jag har fått stränga ordet om att bli frisk, nu direkt. Så, dumma sjukdom: Försvinn! För imorn ska jag servera mat. Och du vill väl ändå inte att Erik ska för göra det helt ensam?, Nej precis. Så bort med dig.

För en stund sen ringde Matilda, hon var på väg hem från skolan.
"Vet du vad jag ser för nått?"
"Aaaandbebisar!!! :D" (båda i kör typ :P)
Så då var jag ju bara tvungen att gå upp till henne vid kanalen och titta på dom (skit i sjukdommen lixom, hallå: ANDBEBISAR!)
Och dom var hur söta som helst. Typ inte ens 10 cm stora, skulle fått plats i handen. Jag ville ta med en hem, men det kan man ju inte göra :P


Ikväll ska jag dega framför tv:n.



Resten av min helg har fått det fula namnet Plugg.
Rapport hit, uppsats dit, och så ett prov på typ samma saker som rapporten (SÅ ONÖDIGT), och jaa en redovisning på det också är ju bara så underbart! Har lust att strejka. Men vet ju själv att det inte skulle funka, så jag får väl helt enkelt ta mig igenom allt, bit för bit.  ...chokladbit blev jag just precis väldigt sugen på.

Trevlig kväll allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0