Vad är det som går och går ...pluggpluggplugg.

Är på fråga 14 av 24 och har en hel uppsats att skriva också. (samhällen alltså). Det här tar ju aldrig slut. Fattar inte hur alla kan ha blivit färdiga så fort. Jag förstår knappt frågorna ens, så får ju gissa på vad man ska ha för ett svar. Det känns ju också sådär superbra.
Och nu har jag hamnat här istället för att fortsätta plugga också. Plus att jag knappt hunnit med nått annat jag tänkt göra idag. Dumma datorns fel xD
Nu måste jag pluggapluggaplugga. Mamma kommer säkert snart också och då ska vi till mormor. Och jag har inte gjort i ordning mig än. ...borde nästan göra det nu försten.
Aja, vad jag än måste göra så är det inte att sitta här vid datorn iallafall. Så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0