wiihii :D

Satt ute i solen och lyssnade på musik och gjorde korsord (det är faktist kul ibland (A)) när det plötsligt lät som att det ringde på dörren. Jag var inte riktigt säker, så blev lite osäker till om jag verkligen skulle våga gå och se efter. Det skulle ju se urfånigt ut om jag bara öppnade dörren och tittade ut och sen stod det ingen där utanför.
Men sen gick jag iallafall och öppnade dörren. För visst var det väl ändå plingklockan som hade låtit. Och jag kände på mig vem det skulle vara som stod utanför dörren :D
Och jomen visst var det väl Emma alltid<3 :D Åh så kul det var att se henne :)
Hon stannade här några timmar och gjorde min dag mucho trevligare :D
Nu ska jag och Victoria snart laga kvällsmat. Kletmakaroner och köttbullar ska det bli.
Puss & Kram. Det här blev en kalasdag iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0