00.22 :o

Kvällsinlägg, bara lite för skojs skull?
Klockan är skitmycke (för mig som varit uppe så tidigt i morse iallafall) och jag fattar inte varför jag inte är trött :o Vanligtvis brukar jag däcka i soffan på fredagkvällen, lagom när nyheterna börjar efter idol. Men inte idag inte. Undra om det kan bero på denna jobbiga "febern" -känns som att jag har feber, fast varenda gången jag kollar så har jag inte det. Lite jobbigt faktiskt. Tänk om jag är ...vad heter det nu igen? - ni vet sån där som inbillar sig att den är sjuk och då blir det :s Näsan är som en igenproppad toalett också.. Kul natt det här kommer bli alltså. Tacka gudarna för nässpray!<3


Nä nu ska jag väl masa mig bort till sängen. En lång dag imorgon väntar. Bli inte förvånade om jag inte skriver fler inlägg. Finns risk att jag drunknar bland alla engelskaförfattare...

Godnattens :)

-♥-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0