18 oktober (=pengar om två dagar)

Ja men tjena alla glada männiksor :D Idag ska vi på hockey minsann. Felicia med familj (?) kommer och hämtar mig om exakt 2 timmar och 15 min. Och jag som skulle plugga idag ...hrm. Får bli lite snabbis-plugg nu snart då. Sen måste jag ju faktist duscha och sånna viktigagrejer.

Kul kväll igår i varje fall! :D Soxwar utomhus och grejer.
Jusste ja! Jag måste bara få säga att jag var så grymt duktig igår (matilda också för den delen). Vi satt och pluggade fysik hela dagen, med mormor :o ..okej, fatta så mycket kanske vi inte gjorde men det är en annan femma. Vi har iallafall lärt oss Arkimedes princip. Det ni, det är grejer det! (Y).

Ne nu ska jag räkna lite fysik faktist. Annars blir jag bara stressad.

Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0