BULLFEST!


Fina folket med förkläde och allt


Glad Viktor vispar.


bullar, bullar och BULLAR!


Saft & Bulle!


BULLEN

Riktigt skojjig dag. Bakade omkring 100 bullar (+en "MEGA-bulle"). Sedan fikade vi på saft och bulle. Efter det gick Viktor loss först på min gitarr, och sen på ABBA-singstar.
Fram emot sena eftermiddagen blev det dags för fiskBULLAR. (Man tager ju vad man haver).
Trötta som vi sedan blev av allt bullbakande och bullätande bestämde vi oss för att skita i träningspasset som vi så fint hade planerat in kl 7. Istället drog folket hem till sig, och jag och Matilda degade framför tv:n.

Bara en lektion imorgon, himla bra för min del. Bullfika på biologin ska det bli :D

Nu ska jag försöka sova igen lite timmar jag gick miste om i morse då jag vaknade kl 6 (!). Kram på er,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0