Dagens i-landsproblem

Jag fattar inte vad som hänt. Har jag gjort något? Ibland önskar jag tiden kunde spolas tillbaka ..

Cyklade ner mot "centrum" för att träna förut. Blev omkörd utav grannen, son också hon var på väg till träningen. Kommer fram. Parkerar cykeln. Tänker att "det är ju 10 min kvar, jag har ju gott om tid". Kommer in och möts utav ett rum smockfullt med folk. DET VAR FULLT! Jag hade alltså cyklat dit i onödan, och tvingades genast cykla hem igen. Sur, och väldigt irriterad över att grannen fick en plats och inte jag. That's life kanske? Men känner mig inte direkt jätte peppad på att åka dit nästa söndag nu, ifall jag bara kanske får en plats.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0