torsdagar är väl bra att ha antar ja

Oj oj, det blev en lite längre pluggpaus än jag räknat med .. Har förtvivlat försökt att plugga fysik hela eftermiddagen, med inte allt för stor framgång.

Gitarrlektion idag. Precis som vanligt. När lektionen var slut öppnade min gitarrlärare dörren, precis som vanligt. Och vilka står väl där med örat mot vad som nu blev tomma intet om inte tre idioter från klassen. Det visade sig att de hade stått där och lyssnat på ungefär halva min gitarrlektion!!! :O grrrr



I övrigt har dagen varit ganska kul. Sex & samlevnads-föreläsning i aulan på förmiddagen (väldigt kul faktist xD) , djupa samtalsämnen på lunchen, tal på engelskan (matilda höll tal om mig -jag började typ tjuta av garv xD ..och jag höll tal om henne ..hehe. Påhittigt va? ;))

Ja det var väl ungefär det som hänt idag. Fysikplugg väntar, och även telefonsamtal. Så hej med er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå idioter?! :O

2009-10-08 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0