för jag är glad idag

Igår blev det en trevlig kväll med lite tjejor här hemma :D Vi åt tacos och såg idol, och hade allmänt trevligt <3 Sen sov Matilda här, eller sov gjorde vi väl kanske inte så mycket egentligen. 5/6 timmar eller nått bara. I allafall, i morse var jag tvungen att åka in för att spela på den där förbannade "konstert-grejen" (lördagsmusik tror jag det kallas). Spelade fel massor gånger xD , men men nu är det över iallafall. Satt en skit jobbig kille bakom mig också som hela tiden knackade på min axel tills jag vände mig om (testade nämligen att inte vända mig en gång för att se om han slutade, men då knackade han bara ännu hårdare! :O ...xD)

Snart ska jag ta och pallra mig öväg till Lukas. Fotbollskväll med massor folk. Massor folk är väl mer det jag tyckert ska bli trevligt, fotbollen klarar jag mig egentligen utan ..om man inte ska använda allt för fula ord där.

Ne nu börjar jag till och med få lite bråttom, ska ju göra i ordning mig innan också, och är ju abra 20 minuter kvar tills jag ska vara där. SHIIIIIT!

..hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0