helger är till för att vila på, ibland

Duktiga Josefine har glömt sina fysikböcker i skolan (för hon trodde att hon hade dom hemma). Inte så där värst bra direkt. Därför har jag istället ägnat förmiddagen åt att läsa mockingbird. Tog en evighet. Nu ska jag inte plugga mer idag, utan ta det lugnt med massa heores-avsnitt.

Senare ska jag nog lägga mig på spikmattan ett tag. Hade skitjobbig molande (eller vad det kallas?) värk i axlarna/nacken/ryggen igårkväll. Var nästintill outhärdligt. Därför tänkte jag (igår) att: jag lägger mig på en värmedyna. Vi har en sån där bra elektrisk sak. Så jag hämtade den, kopplade in den i väggen, och låg och väntade på att den skulle bli varm. Och jag väntade, och väntade, och väntade och VÄNTADE. Tror ni den blev varm eller? NEJ klart inte!. Upptäckte senare att jag ju hade råkad tra ur kontakten igen :O ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0