It's the same with all of us

Var ett tag sedan jag kände mig så här. Underligt egentligen. Förstår inte. Det är nog bara inbillning. För lixom hallå är jag helt out of my mind? Klart det inte kan vara så. Det fattar du väl snälla lilla Josefine.


Åh jag stör mig på att Bomfunk MC's låt Freestyler kommer efter Free Fallin' hela tidenpå spotify! Så himla dålig övergång så jag håller på att go totally nuts.
...hehe, dagens i-landsproblem nästan kände jag där xD

Just för tillfället sitter jag och njuter utav himla mysig och bra musik, stirra lite halvt på tv då och då, har fötterna på vardasrummsbordet och mår allmänt bra. Det är så härligt att vara här hos pappa-familjen. <3

Har varit en himla snäll och gullig storasyster idag också om jag får säga det själv. Först en timmes promenad med systeryster och farmor: Mata/bli överfallen av gräsänder, ta en liten extra sväng bort mot dammen, och också en sväng in på loppis. Ja, ni hör ju själv hur trevlig jag varit idag. Inte nog med det har jag också sett på film med sötungen. Den var för läskig för att hon skulle våga se den själv. Kan faktiskt förstå henne, då till och med jag tyckte det blev lite halvkusligt ibland. Den handlade om ett hus som förvandlades till ett monster om man gick in i trädgården (ifall ni undra alltså!?)

saknar dig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0