ptfskh*

Jag känner mig fortfarande helt stelfrusen, och det var ungefär en halvtimma sedan jag kom hem från skolan (?). Usch vad jag ogillar allt (nästan) som stavas VINTER -för jo men visst är det väl ändå vinterkallt ute nu?

Ska snart trampa iväg till affären för att handla något att äta ikväll. Hade det inte varit så att jag har nada inspiration på mat i mitt huvud så hade jag redan suttit på den där cykeln för länge sedan kan jag ju säga. Har iallafall varit ute i förrådet och grävt fram vinterjackan. Tänker inte frysa i onödan här inte.

Fick tillbaka min Etologirapport idag också. MÄRK VARENDA J*VLA YTTEPYTTIGT FEL DÅ FÖR F*N! ...hade jag lust att skrika åt henne. Men istället satt jag där, nickade och log och svarade finstämt "okej" lite då och då när jag tyckte att det passade. (Nu låter det väl som jag typ fick IG, men fick faktist VG. Men efter att ha lagt ner så pass mycke tid tyckte jag faktist att jag, för en gångs skull, förtjänade ett MVG...men det tyckte ju absolut inte bajs-cilla.)

Skriver kanske mer sen. Ska försöka att gräva fram någon rolig liten bild till er då också tänkte jag. Känner att jag ligger i riskzonen för en kommentar från Ingrid snart:"Du måste ju ha lite mer bilder". xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0