put your records on, tell me your favourite song.

Snart dax att gräva ner mig i min otroligt braiga bok som jag lånade igår tror jag.
Ikväll ska jag smaska i mig resten av min b&j's som jag köpte igår, med andra ord så är dagen ganska så "chill"!
Imorn har vi planerat in en liten halloweenkväll. Ska bli himla roligt faktist. Jag är verkligen skit pepp (kanske beror på att det var min idé iochförsig xD)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens I-landsproblem:
Spotify har hakat upp sig. Så nu måste jag starta om datorn. Så himla joooobbigt....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0