smile like you mean it

För att försöka överrösta winxclub på tv så har jag nu satt mig med datorn (igen) och spelar the killers på lagom hög volym! :) Riktigt trevligt faktiskt.
Ikväll kommer Felicia som jag sa förut. Hon har tydligen bestämt att vi ska titta på mammas pojkar ikväll. Jippie! xD Tror nog jag ska övertala henne om att vi ska baka en kladdkaka eller något, som lite kompensation.

Istället för att läsa ut mockingbird nu medans jag ju faktiskt har tid så håller jag ju självklart på att läsa i en annan bok. Bra josefine, mycket smart. Det betyder att jag kommer behöva läsa asmycke i den typ söndagen innan skolan börjar kom jag på idag. Kul kul. Men skit samma tänkte jag nu. Lov är lov.

Vet föresten vad som var fel med mitt bankomatkort. -Eller vänta nu jag kanske inte berättade det? Skulle ta ut pengar i måndags. Då bankomaten kände för att vara lite elak och äta upp mit kort. Bra tänkte jag, jag som ska spela laserdome nu. Men som tur var fanns mamma där till min räddning. - I vilket fall så ringde mamma till banken och frågade vad som var fel. Då sa dom att dom har spärrat kortet bara för att jag/någon har slagit fel kod tre gånger. Ofta man slår sin bankomatkod fel tre gånger tänkte jag, innan jag kom på att jag faktiskt lånat ut det till syrran när hon skulle handla mat. Måste gett henne fel kod då förståss. Men är inte så säker på det faktiskt. Läskigt om jag itne har gjort det. Tänk om nån hackat in på mitt kort? :S
...nej nu ska jag inte hålla på och inbilla mig en massa skit här inte. Det läser sig säkert. Skulle ju få ett nytt kort på typ måndag :D


Ofta jag orkar sitta och skriva så här mycket onödigt ? :o ...antar att jag är ganska så uttråkad :P


för att bryta det här nu:
hej med er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0