these streets has to many names

Kort summering av gårdagen:
Trevligt mys med mc donaldsmat och fina folket (matilda och erik i detta fallet). Det blev även en enormt entusiastisk "möss-jakt" ..med endast lite elektriskt hår som resultat. Sen blev det dans för min och matildas del. Mycket roligt. Sedan: Hem-äta-tv-sova. (På bussen hem satt en skit skum gubbe som började prata med oss hela tiden ..han hade en jätte lustig väska med sig.Fick för mig att det var en bombxD...men så var ju inte fallet).

Dagen:
Fysik. En ganska rolig film på svenska/engelska lektionerna. Festmåltid. Gitarrlektion. Hämtat bråkig lillasyster på fritis. Pluggat. Ätit glass. Och snart: TV.

Mycket mer har jag inte att säga just nu än att jag hoppas på en riktigt rolig helg ;) Tack då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah bråkiga syrran

2009-10-23 @ 11:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0