2+2=22

Varit hos mormor hela dagen. Blivit helt fullproppad med god mat. Sen har mormor /matte-proffset hjälp mig med matten. Helt sjukt vad mycket jag fattar nu :D Jag känner mig nästan lite smart till och med :o

Ikväll ska jag se på tv och äta tacos (det ni ;)). Imorgon blir det en till sväng till mormor för ännu mer god mat (+plus mer hjälp med matten).

Måste komma på något bra att prata om till engelskan på onsdag. Vi ska nämligen hålla ett tal FÖR HELA KLASSEN i EN MINUT OCH 40 SEKUNDER :o Det är fasen as-länge och jag är redan skit nervös :( Känns redan dömt att misslyckas. Men får ta itu med det där någon annan dag.

Nu ska jag göra något roligt. Hejdå :)<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja det var nog inte du som var smart utan mormor, jag ska dit i helgen och plugga matte också :)

2009-09-24 @ 17:25:37
URL: http://sailorchicklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0