Fint humör?

Det är fel på mitt busskort ! Har fått ett stadskort istället för ett "vad det nu heter-kort". Hur fasen har dom tänkt sig att jag ska ta mig till skolan med ett stadskort? :O bor ju fasen på landet!
..Kuratorn bad mig komma in till skolan så att hon kunde fixa mitt busskort lite innan kl 8 imorn bitti :o ..Jag direkt: "Asså nja jag vet inte om det går. Jag börjar ju inte förän kl 11 imorn. " ..sen svarade hon inte (DISS) ..undrar om det betyder att jag måste upp tidigt imorgon? :S

Ikväll ska jag se på heroes kl 22.40. Asså jag är fortfarande skitsur för att det är så sent! För det är ju så himla bra att det tvingar mig att vara vaken tills dess.

Imorgon har vi Don't drink and drive-föreläsning halva dagen. Sen stan med Felicia :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0