lite tisdags-babbel

Pluggat pluggat pluggat, hela hela eftermiddagen. Svenskan vet i katten hur den kommer gå imorgon, och jag är skit nervös inför engelskan. Fast jag har iallafall ett rätt bra ämne ;) haha xD Har bara inte riktigt kommit på någon klockren grej till det..men men! Det får gå som det går.

Skolfoto imorgon med. Klädpanik! Jag måste nästan leta fram kläder idag, så jag inte råkar ta på mig nått asfult imorgon :P

Musik imorgon med, vet inte riktigt om jag tycker det ska bli kul eller tråkigt. Jag blir så himla tjurig för att trumpeten är så svår, tar aslång tid för mig att lära mig :( ..medans matilda tutar ett par gånger och så kan hon sitt :o Trumpetbegåvning?

Emma på fredag, biljetter är bokade. Det gillas!<3

Förövrigt ska jag baka muffins imorgon med, inför torsdag ;) Hade så bra gott folk. Nu ska jag rota runt i garderoben, sen ska jag öva på mitt tal tills det sitter.

Puss och kram o dä o grejer

Kommentarer
Postat av: emma

kom och älska mig, haha :d längtar tills fretak

2009-09-23 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0