Nu är det fredagsmyyys

Äntligen, äntligen Fredag. Vad jag har gått och väntat. Veckorna har börjat gå så sjukt långsamt att jag blir seg som ett wingummi. Ändå var man ledig hela dagen i Tisdags, jag förstår inte hur det ändå lyckas kännas så segt :o.

I helgen måste jag VERKLIGEN fixa inför svenska-redovisningen på tisdag. Har inte en aning om vad jag ska säga. Känns ju verkligen toppenbra! (Y)

Imorn kväll blir det grandios med massa kul folk, och sova hos Matilda sen :)

Ska se på män som hatar kvinnor ikväll, nån som vet ifall den är bra?

Men nu ska jag försöka fippla lite med bloggdesignen.

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

svenskan (Y)



och vadå inte nämna våran dyrkning !? :O

2009-09-04 @ 18:03:53
Postat av: Anonym

dyrkning? xD

2009-09-05 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0