Ofta

OFTA jag sä'tter mig nu, kl kvart i 11 och skriver ett inlägg, när jag borde packa tills i helgen, och när jag ska upp skittidigt imorgon :o xD Känns lite småstört sådär. Fast sen är jag ju lite småstört sådär också så det kanske passar rätt bra.

Vattenprojekt idag (Y) Väldans roligt måste jag säga, förutom att jag blev GENOMBLÖT, för nån helfreakad person gick och hällde vatten på mig!!? :O , det säger jag bara, det lär inte bli kul för denna helfreakade person ..imorngon, eller när jag (eller VI) ska ta ut min (eller VÅRAN) hämd! mouhaha ..hoppas du blir rädd nu jonte, din lille fegis.

Förövrigt togs en hel del klockrena bilder, som jag kommer lägga in här när jag får tid, nästa vecka med andra ord. Nu är jag för trött :D Vi tog också en hel del vattenprover ..men de var väl kanske inte sådär skitskoj så att jag hoppar av skratt.

Nu ska jag hitta lite kläder att packa ner tills i helgen. Har väldigt ont om kläder för tillfället, då jag, för ett par timmar sedan, rensade upp all smutstvätt från mitt golv och slängde i tvätten Y) Bra jobbat där Josefine.

Hej på er, ha en bra helg! FÖR DET SKA JAG HA! HOS EMMA :D

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0