Onödigt

Onödig dag. Onödigt väder. En onödig förkylning. Hur kan sånt här vara nödvändigt?

Det roligaste med dagen: Jag och Matilda började att tuta i trumpeterna på skolan. (På öppet hus ska vi spela trumpet i en låt som heter "I wish"). Det lät ju mindre bra, eller vad man ska säga. Men vi har ju 10 veckor på oss, så det kommer bli skitbra :D Trumpetandet är typ det ända jag är pepp på inför öppethus. Allt det andra känns lite sådär halvsurt .. men aja.

Ser fram emot att det snart är helg iallafall. <3

Kommentarer
Postat av: August

ooh vad värt, man kunde kommentera! :D (harass!)



och vadå inte pepp på öppet hus? :O

2009-09-03 @ 20:38:37
Postat av: Josefine

Jo jag är aspepp på att trumpet:a! :D Men sen ska jag bara köra, så himla trist! ..

2009-09-03 @ 20:45:35
Postat av: August

Jag får bara spela trummor :S (kanske kan lyckas klämma in mig på ett blås ngn stans :))

2009-09-03 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0